REKLAMACIJE I POVRATI

Reklamacije

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne oštete.

KUPAC je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da KUPAC odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti PRODAVATELJU, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale izvanredne događaje koje mogu nastati prilikom slanja artikla a koji se nalaze u domeni dostavne službe.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi na:

  • na e-mail adresu: birobox@birobox.hr
  • na adresu: DOMINA-M d.o.o., Čakovečka 9, 40305 Nedelišće

Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 14 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.

Kod povrata robe KUPAC snosi troškove dostave.
Proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji.

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, KUPAC treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza.

Prodavatelj vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da KUPAC nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije u rokovima određenim Zakonom o obveznim odnosima, cjelokupan trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi PRODAVATELJ.

Reklamacije po osnovi krivo naručene robe ne uvažavamo pa Vas molimo da prilikom narudžbe dobro proučite što ste naručili. Ako imate bilo kakve nedoumice slobodno nas kontaktirajte.

POVRATI

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača, odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
PRODAVATELJ utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku: Obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge pisane izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor.

Povrat robe dužni ste izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata primit ćete u roku od 10 dana putem e-maila. Povrat novčanih sredstava bit će odrađen najkasnije u roku od 7 dana od datuma upućivanja obavijesti.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača dužni ste sami snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristite svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.

U slučaju da naručite robu i odbijete ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), PRODAVATELJ ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.

ZAMJENA ROBE

Kupac može zamijeniti proizvod osobno u našoj poslovnici u Nedelišću ili ga poslati na adresu Čakovečka 9, 40305 Nedelišće.

Ukoliko je riječ o zamjeni proizvoda zbog želje kupca, kupac šalje robu na naše skladište o svom trošku.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale izvanredne događaje koje mogu nastati prilikom slanja artikla na naše skladište a koji se nalaze u domeni dostavne službe.

U slučaju da kupac želi ispravnu i neupotrebljavanu robu zamijeniti drugom ili je vratiti, smatra se dobrim poslovnim običajem, ukoliko trgovac odluči udovolji želji kupca.

Platforma za online rješavanje sporova

Europska komisija je pokrenula platformu za online rješavanje sporova kako bi omogućila potrošačima i trgovcima online rješavanje sporova proizašlih iz online ugovora.

Ukoliko želite svoje reklamacije uputiti trećoj strani koja je ovlaštena za pomoć pri rješavanju pritužbi nezadovoljnih potrošača unutar EU, molimo koristiti sljedeću poveznicu: 

Platforma za rješavanje sporova: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR

Obratite nam se na info broj 040 500 520 ili e-mail adresu birobox@birobox.hr za obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.