UVJETI PRODAJE za ugovore sklopljene izvan poslovnih prostorija i ugovore sklopljene na daljinu 

Odnosi se na narudžbe obavljene putem Web trgovine www.birobox.hr uz odabranu dostavu na adresu kupca.

Vlasnik domene www.birobox.hr kao i isporučitelj naručene robe je tvrtka DOMINA-M d.o.o., u daljnjem tekstu „Prodavatelj“:

DOMINA-M d.o.o.
Čakovečka 9
40305 Nedelišće
OIB 25565606693
Matični broj: 0449083
Tel: 040 312 011
Fax: 040 312 015
Email: birobox@birobox.hr
Godina osnivanja: 1993.
Društvo upisano pri Trgovačkom sudu Varaždin pod brojem: TT-96/420-2.
MBS: 070013611.
Temeljni kapital: 160.000,00 kn.
Uprava: Branimira Nekić.
Poslovni računi: Erste…HR26 2402 0061 1000 2941 8, PBZ…HR53 2340 0091 1160 1114 4

JEZIK

Jezik komunikacije na www.birobox.hr je hrvatski književni jezik.

CIJENE

Cijene su izražene u eurima (EUR). Prilikom kupovine, kupac klikom na gumb sam bira prikaz cijena tj. da li se prikazuju cijene sa PDVom ili bez PDVa, ovisno o tipu kupca (fizička ili pravna osoba).

Navedene cijene  vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje.
Sve navedene cijene vrijede za kupovinu online. Cijene na birobox.hr se mogu razlikovati od cijena u trgovini.

Trošak dostave iskazuje se zasebno.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti.
Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.
Navedene pogodnosti mogu biti određene isključivo samo za web kupovinu.

Web trgovina – sklapanje i raskid ugovora o prodaji  izvan poslovnih prostorija i ugovori sklopljeni na daljinu

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupovina odabranog proizvoda ili usluge putem

“www.birobox.hr” web trgovine uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge.

Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: internet narudžbe-web trgovina, tiskanih promidžbenih poruka s narudžbenicom, telefona s ljudskim posredovanjem.

Sredstva daljinske komunikacije jesu ona sredstva koja su pogodna za sklapanje ugovora između trgovca i potrošača bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu.

On line kupnja na www.birobox.hr može se obaviti i bez registracije.

Odabir proizvoda vrši se spremanjem u „košaricu” tj. klikom na link/ikonu „Košarica”.
U „košarici” se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupnju sa cijenom proizvoda i cijenom dostave te ukupnom cijenom (PDV je uključen u cijene).

Po završetku kupnje kupac na svoju email adresu dobiva potvrdu narudžbe sa svim potrebnim podatcima potrebnima za izvršenje online kupnje tj. „sklapanje ugovora na daljinu“, kao i ostale obavijesti prema Članku 69. Zakona o zaštiti potrošača.

Ukoliko je odabrani proizvod nedostupan ili prodan, Prodavatelj će o tome  obavijestiti kupca i ponuditi mu mogućnost kupnje proizvoda s web trgovine koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti.

Ugovor stupa na snagu i obavezuje u trenutku kada Prodavatelj potvrdi raspoloživost i cijenu robe i ovisno o načinu plaćanja autorizira plaćanje karticom, pošalje službenu obvezujuću ponudu za plaćanje online bankarstvom ili pošalje kupcu račun i obavijest o vremenu slanja pošiljke.

Prodavatelj, osim navedene obveze, ne odgovara Kupcu ni po bilo kojoj osnovi.
DOMINA-M d.o.o., otklanja odgovornost za posljedice opisane izvanredne situacije.

Besplatna dostava.

Dostava za sve narudžbe iznad 93,00 EUR (PDV uključen) je besplatna za područje cijele Hrvatske. Dostava za narudžbe manje od 93,00 EUR naplaćuje se 5,00 EUR (PDV uključen).  Nadoplata za otoke iznosi 5,80 EUR (PDV uključen), bez obzira na iznos narudžbe.

Roba se šalje iz našeg skladišta na adresi Čakovečka 9, 40305 Nedelišće.
Sve narudžbe zaprimljene ili uplaćene radnim danom do 12 sati bit će poslane kupcu tijekom istog dana, ukoliko je roba dostupna na našem skladištu.

Rok isporuke je nekoliko radnih dana, najčešće do sedam ( 7 ) radnih dana, od dana predaje paketa na isporuku dostavnoj službi.
U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupca će o tome odmah obavijestiti naša služba za korisnike.

Dostavu vršimo putem dostavljačkih službi, In Time,  Intereuropa i DPD.

Ukoliko se odlučite na osobno preuzimanje paketa, njega možete preuzeti u našoj poslovnici, na adresi Čakovečka 9, Nedelišće, uz prethodnu najavu i dogovor na telefon (040 500 520) ili email birobox@birobox.hr.

REKLAMACIJE I POVRATI

Reklamacije

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne oštete.

KUPAC je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da KUPAC odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti PRODAVATELJU, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale izvanredne događaje koje mogu nastati prilikom slanja artikla a koji se nalaze u domeni dostavne službe.

Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi na:

  • na e-mail adresu: birobox@birobox.hr
  • na adresu: DOMINA-M d.o.o., Čakovečka 9, 40305 Nedelišće

Proizvod kojim ste nezadovoljni možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 14 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.

Kod povrata robe KUPAC snosi troškove dostave.

Proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji.

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, KUPAC treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza.

Prodavatelj vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da KUPAC nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije u rokovima određenim Zakonom o obveznim odnosima, cjelokupan trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi PRODAVATELJ.

Reklamacije po osnovi krivo naručene robe ne uvažavamo pa Vas molimo da prilikom narudžbe dobro proučite što ste naručili. Ako imate bilo kakve nedoumice slobodno nas kontaktirajte. 


POVRATI

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda te ste sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača, odgovorni za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.
PRODAVATELJ utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku: Obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge pisane izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor.

Povrat robe dužni ste izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata primit ćete u roku od 10 dana putem e-maila. Povrat novčanih sredstava bit će odrađen najkasnije u roku od 7 dana od datuma upućivanja obavijesti.

Prema Zakonu o zaštiti potrošača dužni ste sami snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristite svoje pravo na jednostrani raskid ugovora.

U slučaju da naručite robu i odbijete ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), PRODAVATELJ ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.

ZAMJENA ROBE

Kupac može zamijeniti proizvod osobno u našoj poslovnici u Nedelišću ili ga poslati na adresu Čakovečka 9, 40305 Nedelišće.

Ukoliko je riječ o zamjeni proizvoda zbog želje kupca, kupac šalje robu na naše skladište o svom trošku.

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale izvanredne događaje koje mogu nastati prilikom slanja artikla na naše skladište a koji se nalaze u domeni dostavne službe.

U slučaju da kupac želi ispravnu i neupotrebljavanu robu zamijeniti drugom ili je vratiti, smatra se dobrim poslovnim običajem, ukoliko trgovac odluči udovolji želji kupca.

PLATFORMA ZA ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Europska komisija je pokrenula platformu za online rješavanje sporova kako bi omogućila potrošačima i trgovcima online rješavanje sporova proizašlih iz online ugovora.

Ukoliko želite svoje reklamacije uputiti trećoj strani koja je ovlaštena za pomoć pri rješavanju pritužbi nezadovoljnih potrošača unutar EU, molimo koristiti sljedeću poveznicu: 

Platforma za rješavanje sporova…
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR

Obratite nam se na info broj 040 500 520 ili e-mail adresu birobox@birobox.hr za obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda.